Приклади робіт:

  • АТБ

  • VR cinema

  • ClubMed

  • Brandsoutlet

  • Буковель

  • LEZARD

  • Adena-Agro

Чи можливо закохатися за півхвилини? Цілком! І це стосується не тільки почуттів між чоловіком і жінкою. Хороший аудіоролик здатний залучити потенційного клієнта всього за 30 секунд. Ось чому таким важливим є саме текст при створенні аудіоролика та аудіореклами під ключ.

Дуже часто рекламодавці впевнені, що текст рекламного ролика на радіо цілком можна написати власними силами. І вважають за краще економити власне на створенні тексту сценарію рекламного аудіоролика на радіо або в торговому центрі (ТЦ).

В результаті аудіореклама виявляється не дуже ефективною. Чи то текст складено неграмотно, чи то втрачено головну ідею. Буває і так, що потенційний клієнт зовсім не розуміє, що ж рекламують в цьому аудіоролику. Не забувайте, що в аудіоформаті відсутня можливість візуалізації. Саме тому дуже важливо скласти ефективний текст аудіоролика та зробити професійний запис аудіореклами з диктором (актором).

 

    Серед наших клієнтів:

Вартість виготовлення:

✅ інформаційний рекламний ролик до 30 sec

от 2150 грн

✅ інформаційний рекламний ролик до 1 min

от 2500 грн

✅ ігровий рекламний ролик

от 3500 грн

текст для аудіоролика за тезисами Замовника тривалістю до 30 секунд

от 950 грн

текст для аудіоролика БЕЗ тезисів Замовника тривалістю до 30 секунд

от 1550 грн

текст для аудіоролика за тезисами Замовника тривалістю до 1 хвилини

от 1350 грн

текст для аудіоролика БЕЗ тезисів Замовника тривалістюю до 1 хвилини

от 2000 грн

наступні додаткові варіанти текста

от 500 грн

музика для ролика

от 1000 грн

ексклюзивна авторська музика

от 5000 грн

саунд-дизайн для ролика

от 1000 грн

звукозапис рекламного ролика

от 1500 грн

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

    Рекомендовані диктори:

  • Олександр Погребняк

  • Аліна Проценко

  • Денис Любімов

  • Денис Путінцев

  • Ольга Орлова

  • Сергей Брыль

  • Дмитрий Гаврилов

  • Роман Цветков

Ще диктори

Фонова музика:

Inspired

Orchestra

News

Promo

Royal

Technology

Valentine

Sweet

Sweet 2

Sexy

Sentimental

Romantic

Romantic wedding

Romantic 2

Relax

Nature

Meditation

Magic inspiration

Madieval

Living water

Jazz

Ambient 2

FAQ

Що входить у вартість послуги?

✅ інформаційний рекламний ролик:

  • менеджмент проекту
  • гонорар бюджетного диктора
  • звукозапис і редакція голосу в рамках 1 години
  1. Текст для аудіоролика за тезисами Замовника тривалістю до 30 sec

термін: 3 робочих дні  

  • Креативно, оригінально, доступно, адаптовано для аудіоформату  
  • 2 варианти текста на вибір – на основі тез Замавника 
  • Якщо Замовника невлаштовує жоден із запропонованих варіантів, Замовник тезисно описує свої пропозиції щодо змін текста (у письмовій формі). І на основі цих зауважень БОНУСОМ отримує 3-й варіант текста 
  • Наступні додаткові варіанти текста = 500 грн за кожен варіант
  • ПОЛІТИЧНА реклама оплачується у ПОТРІЙНОМУ коефіцієнті
  1. Текст для аудіоролика БЕЗ тезисів Замовника тривалістюдо 30 sec

термін: 3 робочих дні 

  • Креативно, оригінально, доступно, адаптовано для аудіоформату  
  • Вивчення матеріалу
  • розробка ідеї
  • креатив
  • 2 варіанти текста на вибір  
  • Якщо Замовника не влаштовує жоден із запропонованих варіантів, Замовник тезисно описує свої пропозиції щодо змін текста (у письмовій формі). І на основі цих зауважень БОНУСОМ отримує 3-й варіант текста 
  • Наступні додаткові варіанти текста = 500 грн за окжен варіант
  • ПОЛІТИЧНА реклама оплачується у ПОТРІЙНОМУ коефіцієнті
  1. Текст для аудіоролика за тезисами Замовника тривалістю до 1 min

термін: 3 робочих дні 

  • Креативно, оригінально, доступно, адаптовано для аудіоформату  
  • 2 варианти текста на вибір – на основі тезисів Замовника
  • Якщо Замовника не влаштовує жоден із запропонованих варіантів, Замовник тезисно описує свої пропозиції щодо змін текста (у письмовій формі). І на основі цих зауважень БОНУСОМ отримує 3-й варіант текста 
  • Наступні додаткові варіанти текста = 500 грн за кожен варіант
  • ПОЛІТИЧНА реклама оплачується у ПОТРІЙНОМУ коефіцієнті
  1. Текст для аудіоролика БЕЗ тезисів Замовника тривалістюю до 1 min

термін: 3 робочих дні

  • Креативно, оригінально, доступно, адаптовано для аудіоформату  
  • вивчення матеріалу
  • розробка ідеї
  • креатив
  • 2 варіанти текста на вибір  
  • Якщо Замовника не влаштовує жоден із запропонованих варіантів, Замовник тезисно описує свої пропозиції щодо змін текста (у письмовій формі). І на основі цих зауважень БОНУСОМ отримує 3-й варіант текста 
  • Наступні додаткові варіанти текста = 500 грн за кожен варіант
  • ПОЛІТИЧНА реклама оплачується у ПОТРІЙНОМУ коефіцієнті
...читати далісховати

Хочете замовити рекламний аудіоролик?

Найчастіше рекламні аудіоролики звучать по радіо. Також їх можна розміщувати в різних торгових центрах. І в кожному випадку треба враховувати місце розміщення. Одна справа, коли аудіоролик звучить на радіо. І трохи інше – коли у великому галасливому торговому центрі. Адже в цьому випадку текст повинен привернути увагу потенційного клієнта. Ефективний текст для сценарію аудіоролика здатний не тільки звернути на себе увагу в хорошому сенсі слова. Він також викличе бажання скористатися рекламованими послугами.

Іноді варто замовити виготовлення декількох аудіороликів. Щоб кожна з версій відповідала стилю і концепції радіостанцій, на яких буде звучати.

Втім, рекламодавці не особливо переймаються відмінностями аудиторій однієї радіостанції від іншої. І розміщують один і той же аудіоролик для радіо на різних станціях. А якщо додати до цього бажання заощадити і замовити створення аудіоролика за низькою ціною, то позитивний результат може змусити себе чекати дуже довго… Тому що вам не вдасться «зачепити» потрібний сегмент споживача.

Якщо ваш бюджет не дає змоги оплатити створення декількох версій аудіоролика для радіо і ТЦ, тоді тим більше потрібно звернутися до професіоналів з написання текста для аудіореклами. Вони створять один, але універсальний сценарій для аудіороика. І цей текст органічно впишеться в концепцію будь-якої радіостанції. А головне – викличе у слухача позитивні емоції і бажання купити ваш продукт.

Особливості аудіороликів на радіо

Взагалі, аудіоролики бувають різними. Іміджеві, інформаційні, ігрові та інші. Кожен з таких аудіороликів для радіо має свої особливості. І професіонали райтінгу добре знають, у чому їх суть.

Наприклад, інформаційний аудіоролик, як правило, озвучують одним голосом. У цьому випадку важливо донести головну інформацію про компанію, її товари або послуги.

Для озвучення іміджевого аудіоролика для радіо чи ТЦ, як правило, запрошують зірок шоу-бізнесу або спорту. Таким чином компанія робить акцент на своєму високому статусі і очікує такого ж чималої результату від витратної рекламної кампанії. Не секрет, що ніхто із знаменитостей не продасть свій голос дешево.

Останнім часом намітилася тенденція до виробництва ігрових аудіороликів для радіо і ТЦ. Зазвичай в основі сюжету сценарію аудіролика – кумедна сценка. І фінал зводиться до реклами послуг або товару певної компанії. Традиційно в такому аудіоролику беруть участь не більше двох професійних дикторів.

...читати далісховати
Забронюйте студію в пару кліків

Дякуємо за звернення, ми невдовзі з вами зв'яжемося!

Дякуємо за звернення, ми невдовзі з вами зв'яжемося!

Дякуємо за звернення, ми невдовзі з вами зв'яжемося!

Ваша заявка на придбання курсу по вокалу MART Sound Production прийнята. Найближчим часом ми з Вами зв'яжемося