Повернутися назад

Текст для аудіоролика

Як створити ефективну рекламу? Як за допомогою тексту, аудіо- або відеоролика привернути увагу покупця? Особливо зараз, коли через пандемію всім власникам бізнесу довелося екстренно підлаштовуватися під нові економічні умови.

Якщо ви почали свою справу, змінили сферу діяльності або просто додали нову послугу, про це важливо розповісти споживачеві. Але як зробити це найбільш вдало? Щоб покупець почув вас і захотів скористатися вашим продуктом.

Звичайно, не обійтися без реклами. Але з чого почати? По-перше, подумайте. Який бюджет готові виділити на створення реклами. Як відомо, зйомки відеореклами можуть виявитися витратними. А за нинішніх умов вам навряд чи захочеться витрачати надто багато грошей. До того ж сам процес зйомки відео ще й трудомісткий. Тобто на створення відеореклами знадобиться чимало часу. А вам, швидше за все, хочеться діяти оперативно.

Можна почати з рекламного тексту. Його можна розміщувати не тільки на різних сайтах або навіть друкованих оголошеннях. Хороший текст для реклами в Instagram і Facebook виявиться вельми ефективним і приведе до вас покупців.

Звичайно, тут не обійтися без допомоги SMM-фахівців. Але для початку варто знайти хорошого копірайтера. Справжній професіонал майстерно розповість про ваш продукт і пробудить в користувачів невгамовне бажання звернутися саме до вас!

Ще один вдалий варіант реклами – аудіоролик на радіо або в торгово-розважальному центрі (ТРЦ). І в цьому питанні теж важливий текст. Формат аудіо означає відсутність будь-якої візуалізації продукту. Отже треба виключно словами розповісти, «намалювати» і заманити. До того ж потрібно вкластися в невеликий хронометраж. Тому що аудіореклама на радіо і в ТРЦ зазвичай не перевищує кількох хвилин.

І на цьому етапі важливо дізнатися про часті помилки, які припускаються підприємці, які в створенні реклами керуються принципом «ми і самі з вусами». Якщо ви успішні в своїй справі, це ще не ознака того, що ви успішні в рекламі. І, вже точно, не маєте уявлення про якісний копірайтинг.

Простіше кажучи, не варто намагатися створити рекламний текст або аудіоролик власними силами. Нерідко, чуючи або читаючи рекламу, нам здається: «Я теж можу таке зробити». Але робота професіонала полягає якраз в тому, щоб з боку його справа здавалася занадто простою. До того ж майстри створення реклами – чи то текст, чи то аудіоролик – добре знайомі не тільки з азами і нюансами своєї справи, а й з психологією. Тобто прекрасно знають, як впливають на споживача ті чи інші слова та звуки.
Тому, бажаючи примножити доходи, потрібно дозволяти витрати і звертатися до професіоналів. Тим більше зараз, в період непростої економічної ситуації в усьому світі, можна знайти компанії, готові допомогти за розумні гроші.

MART Sound пропонує послугу створення аудіролика. Ви можете оформити замовлення на написання тексту для реклами. Причому це може бути текст також для аудіо- або відеоролика. Крім того, є послуга «Аудіоролик під ключ». Ціни приємно здивують, а професіоналізм порадує.

Щоб дізнатися вартість послуг, досить зайти на сайт MART Sound. Там представлено кілька пакетів – на будь-який запит і на будь-який бюджет. Що особливо цінно: на сайті можна послухати голоси з Бази дикторів і обрати потрібний для вашого ролика. А щоб остаточно переконатися в правильності вибору, подивіться портфоліо робіт в цьому ж розділі. Список клієнтів вражає!

ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ СПОДОБАТИСЬ

Забронюйте студію в пару кліків

Дякуємо за звернення, ми невдовзі з вами зв'яжемося!

Дякуємо за звернення, ми невдовзі з вами зв'яжемося!

Дякуємо за звернення, ми невдовзі з вами зв'яжемося!

Ваша заявка на придбання курсу по вокалу MART Sound Production прийнята. Найближчим часом ми з Вами зв'яжемося