Реклама на радіо та InDor: креатив, звукозапис та ексклюзивне розміщення.

Чим пахне стрімка трансформація світу? Кризою? А може, новими можливостями? Користуючись тривалим періодом ізоляції починаючи з карантину, одні зайнялися саморозвитком і читанням книжок. Інші почали активно цікавитися, на чому сьогодні можна заробити.
І найпопулярніші статті сьогодні пов'язані з темою заробітку в період після карантину та під час війни. І вже складено умовний топ перспективних бізнес-стартапів. Звичайно ж, більшість з них пов'язана з онлайном. Отже, складні часи: актуальні бізнес-ідеї...
Онлайн-консультації (б'юті-блогери, різні коучі, психологи, поради масовиків-витівників тощо);
Онлайн-тренування (фітнес, йога та інше);
Онлайн-замовлення та доставка (їжі, ліків, продуктів, косметики, книг, взуття тощо);
Онлайн-концерти (хтось виступає в прямому ефірі, хтось викладає в записі);
Онлайн-навчання (причому це стосується не тільки школярів).
Якщо ви встигли оперативно адаптуватися до нових реалій, знайшли нову сферу своєї діяльності і точно знаєте, як заробити на сьогодні, дійте! Але не забудьте розповісти про свій новий бізнес численним потенційним користувачам. Як це зробити? Вам знадобиться реклама! Зйомки відеореклами займуть багато часу і вимагатимуть чимало ресурсів. Та й бюджет буде пристойний... З чого почати, щоб не довелося витрачати занадто багато? Рекламні аудіоролики – радіореклама.
TEA
Pickwick_martsound.mp3
ATB
CarteNoire_martsound.mp3
Заявити про себе можна грамотно написаним або креативним текстом та саунд дизайном. Створення навіть невеликого тексту для реклами вимагає професійного підходу. Адже в невелику кількість знаків треба вкласти інформацію, яка приверне увагу потенційного покупця і стимулюватиме його до покупки. Не обійтися без допомоги професіоналів і при написанні тексту для реклами в instagram, tik-tok та інші соцмережі.
Ще один вид реклами за доступною ціною – радіореклама. Що зазвичай звучить фоном в авто й таксі? У більшості випадків – радіо! А значить аудіоролик на радіостанції – краща можливість достукатися до свого покупця, поки його думки нічим не зайняті в дорозі. І тут знову важливо правильно скласти текст для реклами. Потрібно вписатися в невеликий хронометраж, але при цьому сказати головне і закохати в себе споживача.
InDor або внутрішня реклама теж набирає шалену популярність сьогодні! Власники кафе та ресторанів, beauty-барів та салонів краси, косметологи, великі та малі торговельні мережі, ТРЦ… цей список дуже великий, насправді. Але усі вони регулярно виробляють аудіоролики для трансляції всередині свого закладу.
Latte
JacobsICE_martsound.mp3
Coffee
JacobsCHR_martsound.mp3
Нерідко власники бізнесу впевнені в своїх силах або талантах співробітників. І не поспішають звертатися за допомогою до професіоналів у створенні тексту для аудіоролика. У підсумку не отримують очікуваного результату.
Найчастіше причина такої невдачі полягає в некоректній подачі інформації, банальних ідеї, втраті головної думки і поганій подачі. Що називається, не чіпляє! Або потенційний покупець просто не може зрозуміти, що ж рекламують в даному аудіоролику. Пам'ятайте, що аудіоформат передбачає відсутність візуального ефекту. Тобто при створенні тексту для рекламного аудіоролика треба в буквальному сенсі володіти силою слова. Де шукати таких профі?
Сьогодні в інтернеті є чимало платформ, де свої послуги пропонують численні фрілансери. Але де гарантія, що вас правильно зрозуміють, а головне – виконають роботу якісно і вчасно? Та й хотілося б побачити попередні роботи цього автора, чи не так? В умовах жорсткої економії краще не ризикувати. І постаратися звернутися до авторитетних виконавців.

Ми пропонує повний цикл створення аудіоролика. Креатив, текст, музика та саунд-дизайн для реклами – будь то аудіо- або відеоформат. Кастинг дикторів, акторів дубляжу та вокалістів. Ексклюзивне розміщення на радіостанціях.
Ціни Вас приємно здивують, а професіоналізм і креативний підхід невимовно порадують.
Поки хтось панікує, боїться або піддається депресії, ви дієте і йдете правильним шляхом. А значить, виграєте!

